Söndagstankar.


Nu är jag här med en liten uppdatering för er som har väntat.
 
Jag har lagt till några nya länkar i min lista som jag tycker att ni ska kika in på. Annars har jag inte mycket tid över till att sitta här och blogga men det får ske när jag får en lucka. Jobbar hela dagarna och är lite sliten när jag kommer hemåt och då sätter jag mig inte framför datorn utan hellre framför tv:n. Så min blogg får stå lite still just nu... Annars är allt bra med mig. Jobbar som sagt väldigt mycket och stortrivs som jag har nämnt tidigare.   


image292


Helgen innehöll födelsedagskalas, film, mys och godis. Och igår kom det vänner på besök!
Trevligt!  Det blev drinkar och även whiskey för dem som ville ha!


image290


Lusläser min ELLE Interiör och hittar jättemycket fina möbler och andra saker som jag funderar på att inhandla. Och nu är ju IKEA i krokarna som sagt så det blir att shoppa lite där också nästa vecka då min fina lön kommer ;)
 
Nu är det dags för mig att krypa upp i soffan bredvid darlo och titta lite på tv:n innan det blir sängen. Regnet öser ner utanför och det är även dags för att tända lite ljus nu i höstmörkret. Dags för söndagsmys!

Ha det gott!

// Lisa.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback