Och en sak till för er som vill veta.


Jag bara älskar Lisa Rinnevuos målningar och är helt såld på dessa, så nästa tripp till Stockholm kommer säkerligen att handla om att, förutom att vi ska hälsa på Carola och Anders, så måste jag få kika in i på Södra galleriet.
 
Kommer inte ihåg om jag redan har berättat om mitt intresse för Rinnevuos bilder och även om jag har gjort det redan så måste jag bara få säga det igen - Hon är grym!


image293

 Little Michael


image294

Cheek to cheek


image295

Lovely


image297

Daydream


Ja som sagt: hon är grym, tycker jag. Med både bild och text.
Hon har gjort så många vackra tavlor!!

Så en vacker dag kommer det att hänga en målning av Rinnevuo hemma hos oss, helt klart! 


En liten parentes för er som vill veta.


// Lisa

Kommentarer
Postat av: cissi

Mycket tjusiga tavlor och väldigt speciella.
Förstår att du vill ha en sådan, jag skulle nämligen inte heller tacka nej=)
Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback