Favoriter och förslag.



image299


www.svenskanamn.se


// Lisa.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Fågan är nu om det vankas smått eftersom namnförslag finnes?! =) allt väl med dej/er? Puss å kram

2007-09-22 @ 12:56:41
Postat av: Lisa

Hej Mello ;) Det gäller ju att börja fundera i tid :D Man vet ju aldrig när det händer ;)Och så är det är mycket barnprat på jobbet just nu ;) Därför hamnade listan här. Allt är bra med oss, hur är det med dig? Kram

Postat av: Mello

Lisa du är allt för go, planerar å har dej, alltid ute i tid! =) ja tycker Lukas är görfint iallafall! =) Bra med mej, vart dretförkyld och sjuk några dagar med det börjar att rätta till sej, sitter hemma å pluggar hos mor och far nu, imorrn bär de nämligen av till Varberg och hårvisning med Inger! en fika snart månne? =) pusss å kraam

2007-09-23 @ 16:00:07
Postat av: Lisa

Ja, det finns många fina namn att välja på. Jepp, alla är förkylda nu verkar det som, jag har också haft en släng av snuva och hosta, vilket iofs inte är så konstigt när alla barnen på jobbet snorar ;)Hoppas att du känner dig piggare nu då! Det skulle vara trevligt med en fika, lite svårt att säga när bara eftersom jag jobbar väldigt långa dagar men vi får klura på det... ngn dag som passar dig bra? Du får ha det så skoj i Varberg då!! Kram

2007-09-23 @ 16:22:43
URL: http://www.elevenstars.blogg.se
Postat av: Mello

Jag slår dej en pling när jag kommer hem från skolan på tisdag så kan vi kolla på när de passar med en liten kvällsfika! =) ha en fortsatt trevlig söndagskväll! kramar

2007-09-23 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback