Hela veckan väntar jag!

image365


http://www.lordagigen.nu/


Och så var det lördag, igen. Härligt!
Och ikväll blir det fest med (som sagt) ett häftigt gäng!
Om man nu har lyssnat på låten ;)
Vad skulle man göra utan Torgny Melins? Eller Norrlandsguld? ;)


image361    image366   image362


Skönt att få sova en liten stund idag eftersom jag/vi vanligtvis brukar få gå
upp snortidigt på vardagarna. 
Steg till slut upp imorse och åt en smarrig frukost framför tv:n.
Hyrde två filmer igår men hann bara se en så vi plöjde den andra idag istället.  

Sedan blev det dags för schablonen från Alvas Hus att äntligen få
komma upp på väggen över skjutdörrarna.

Henrik städade medan jag knepade och knåpade en stund för att få den på rätt ställe.
Och vips så satt den där mitt över dörrarna och skaparen var JAG ;)
Och det blev grymt bra! Bjuder på ett smakprov! ;)


image358


Nu?
Dags för att ta en dusch och sedan bege sig mot festen och vännerna!

Ha en trevlig lördag allesammans!

So long!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback