Fantastiska minnen och framtidsplaner.


Kikade runt på Apollos hemsida och fick se att de nu har resor till mitt kära Kenya.
Ett tips till den som vill ut och resa och se sig omkring i världen - ÅK TILL KENYA!

Vilken upplevelse!

image345

De långa vita stränderna med det klara vattnet.
Jag måste ta mig en titt i mina egna album nu för att återuppleva det hela igen.


image346

Sådana här finns det många i mitt album ;) Och de är så söta!


image347

Även dessa.


image348

Och självklart massajerna, det vackra folket.  

Kan inte annat säga än att man måste åka dit för att förstå.

Kenyas rika djurliv har länge lockat safariresenärer till landet. De flesta som besöker Kenya gör det för att njuta av den otämjda naturen och dess vilda fauna. Men här finns också möjligheter för en semester fylld med upplevelser för den som älskar vackra stränder.
I Kenya finns något för alla!


www.apollo.se


Och ja, en resa vore ju inte helt fel!
Och det bär i så fall av mot en annan kontinent.
Så, vi får se var vi hamnar ;)


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback