Tristess.

reser helst till: Australien.
tidning jag gillar: metro och inredningstidningar av alla de slag..
favoritsite: min mail...
fikar gärna på: Wayne's.
favoritbutik: Noll54.
favoritfärg: Grön
favoritmärke: Puma.
favoritdjur: Hund.
stjärna jag vill träffa. Brad Pitt eller Madonna.
motionerar: ja. promenerar. cyklar :P
senaste fyndet: två duschcremer till priset av en ;)
fulaste färgen på kläder: svårt, beror ju på om vem det sitter på också...
senast sedda film på bio: Zodiac.
senast köpta skiva: Längesen.Däremot så fick jag Sahara Hotnights senaste för några veckor sen av älsklingen.
sparar till: Austrlien-resa.
pålägg som gäller: Just nu är det prickig korv.
dagens dryck: Saft.
senaste boken du läste: Tillbaka till den vita massajen, eller om det så ska vara forskningsböcker så blir min lista lång eftersom jag har använt mig av ungefär 20 böcker till mitt examensarbete.
senaste maträtten du åt: Makaroner och köttbullar, tro det eller ej, jag hatar det men idag var jag tvungen. Snacka om brist på fantasi och kreativitet när man gör snabbmakaroner och köttbullar....
senaste klädesplagget du bar: Henkas t-shirt och mina mjukisbyxor.
senaste repliken du yttrade: "Puss Älskar dig"
senaste personen du träffade: Henrik, imorse.
senaste personen du pratade i telefon med: Henrik.
senaste personen du fick brev av: Lärarnas riksförbund.
senaste gången du sov: Imorse, efter att Henrik hade stuckit iväg till jobbet. Tog mig en liten sovmorgon...
senaste saken du köpte: Bullar och saft eftersom jag skulle få fikabesök igår.
vad har du gjort idag: Skrivit på examensarbetet, det sista, ätit och pratat i telefon.
hur tidigt stiger du upp: Olika, alltifrån halv 8 till 9.
vilken färg har du på håret: Mörkbrunt.
vad har du för färg på ögonen: Gröna.
är du uppväxt i stan eller på landet: Landet.
var har du ont: ingestans.
kan du stå på händer: Nej.
vad tycker du om idrott: Kul med friidrott och sport.
vad har du för klocka: använder den inte, men det är en bred och stor Axient.


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback