Singing in the rain.

Godmorgon världen!

Vaknade upp med förkylning och ont i huvudet utan dess like plus att det vräkte ner regn, smattrandes mot rutan och himlen var enbart grå. Blir till att stanna inne idag, vilket inte gör så mycket eftersom jag ändå är krasslig.

Under helgen har vi varit uppe i stugan och gottat oss, för övrigt så har Henriks jourvecka varit lugn och stabil, inte alls många utkall, skönt för honom.

Som sagt I'm singing in the rain med en hes röst men man får inte tappa humöret för denna lilla förkylning, utan nu ska jag försöka hitta på något kreativt så att jag gör något bra av den här dagen också :D 

Examensarbetet är alldeles strax färdigt, lite småjusteringar men inget större, ännu...vi får väl se hur det går. Det ska lämnas in på torsdag och nästa vecka är det dags för opponering och vidare rättning, hoppas att allt går bra. Sedan är det avslutning för oss som tar examen och Henrik följer med mig dit, ska bli skoj att se hur denna ceremoni går till :D Så snart är jag klar! :D Ahhh...

Som sagt, idag blir det innesittande och jag funderar på att titta på någon kär gammal film. Jag har ett förslag men vi får se regnet kan hålla uppe en liten stund för då tänker jag ta cykeln bort till videobuktien och hyra den, men det får framtiden utvisa som sagt. 

Hoppas ni andra har en bra dag i regnet och att ni är friska och krya!  

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback