Ja, jag vet...

Jag borde egentligen skriva examensarbete nu men just för minuten så har jag tappat lusten och orken. Har skrivit på arbetet sedan klockan 8 imorse så jag har faktiskt gjort en del. Så jag har inte dåligt samvete, närå... :P

Tänkte fylla i ännu en lista, det är ju ändå lite avkopplande såhär inpå eftermiddagstimmarna att blogga litegrann. Väntar på att Henrik ska komma hem från jobbet också så att vi kan fira lite, det är vår dag idag nämligen ;) Vi är bortbjudna ikväll också, till Maria och Andreas, vi ska till Andreas och se hur han bor, ryktet säger att det är väldigt fint ;) Spännande!

Men nu, åter till listan.

Så då kör vi!
 

One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll med Henrik!
sex eller mys: Både och, beror på vilket humör man är på...
Salt eller sött: sött.
lyx eller budget: helst lyx men som eftersom jag är student så får jag säga budget nu då...
sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: Augusti, -84
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mysbrallorna och en tshirt.
Favoritresturang: Galna Tuppen, så gott!
Favoritfilm: Blood diamond.
Drömväska: Tyvärr, inte intresseradm tro det eller ej..
Har du barn: Nej, men en katt ;)
Födelseort: Karlstad
Smeknamn: Minelli, Liza Minelli, ropar grannarna hemma på min gata.. :D annars är det väl "sötsnoken" ;)
Favoritfärg: Grön.
Drömprins: Henrik ;) har allt som jag vill ha, han träffade mitt hjärta mitt i prick, trevlig, snäll, omtänksam och de vackraste bruna ögon man kan önska sig. PUSS 
Har du varit kär: JA.
Favoritlåt: Such great hights.
Maträtt: Lax. as usual..
Favoritresemål: Australien.
Favoritblomma: Rosor, röda.
Tycker inte om: oärlighet och otrohet, det värsta jag vet..
Senaste sjukhusvistelse: två år sedan.
Favoritdricka: Vatten.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita
Vad gör du när du är uttråkad: sitter här...
Missbruk: godis.
Vän som bor längst från dig: Michaela, i Kalmar.
Vad retar du dig mest på: det beror allt på...
Läggdags: runt 11, men på helgen blir det ofta sent...
Nagellack: not my kind of style.
Husdjur: Katt
Skostorlek: 37-38
Syskon: Ja. Två.
Favorit pålägg: korv.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Barnen i Afrika.
Vilket är det vackraste ordet: Kärlek
Bästa bok du läst: Gömda.
är du Internetberoende: nja, stör mig mest när datorn står på.
Favoritparfym: Armani-  Emporio City Glam
Gillar du snö: hm, ja iallafall på julafton.
När köpte du något åt dig själv sist: igår, en supergod sallad på oliven annars så köpte jag en snygg skjorta på H&M.
Vilken är din bästa egenskap: Jag är omtänksam.
Senaste pojkvännen: och nuvarande är Henrik.
Vilken film såg du på bio senast: Blood Diamond
Senaste köpta skiva: längesen jag köpte någon men jag fick Sahara Hotnights nyaste av Henrik häromveckan.
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Student till juni, sedan letas det jobb för fullt.
innerstad eller liten ort: liten ort
Favorit bloggar: Hm..svårt..
Nytt eller vintage: nytt.


Sådär, klar, och nu är Henrik hemma, perfa!

Ha en bra helg allesammans!

// Lisa.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback