En lista till

Bloggade listan tidigare idag men den verkade inte fastna men jag ger den ett försök till :D

Kär: tok-kär!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nej, jag trivs som fisken i vattnet. ;)
Tänker du på självmord? Nej, verkligen inte men jag funderar däremot på varför han gjorde det.
Tycker du att du är attraktiv? Oh la la, självklart ;)
Dricker du? Ja.
Använder du droger? Never.
Röker du? Nej, stolt över att ha slutat och jag känner mig mycket fräschare!
Vilket schampo använder du? Matrix men just nu har jag det där nya gröna schampot "med en känsla av nytvättat"  :P ha ha!
Vilken parfym använder du? Armani - Emporio City Glam, Gucci - Rush 2, Burberry - den nya.. samt ett prov från Lancomes Hypnose. Favoriten är Armani!
Vad är du rädd för? Spindlar och duschdraperier.
Gillar du att tvätta? Gillar och gillar, det är ett måste. Det känns skönt när det är nytvättat iallafall.
Gillar du berg och dalbana? Nope.

Senaste?
Filmen du hyrde?
Vi hyrde Djävulen bär Prada.
Filmen du köpte? Hm.. vet inte.
Låten du hörde:  Alarmsignalen på mobilen om den räknas :P annars var det Scissor Sisters med Comfortably Numb på popquizen igår på Harrys.
Låten du laddade ner? Vet inte...
Personen du ringde? Linda.
Personen som ringde dig? Henrik.
TV-program du såg? Parlamentet, följt av Wallander (men det är ju en film så...)
Person du tänkte på? mitt hjärta såklart. ;)

För eller emot?
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Emot, man blir ofräsch, luktar skunk och skaffar sig en dålig hälsa.
Använda droger? Emot
Sex före äktenskapet? FÖR!
Köra onyktert? Emot, bland det korkaste man kan göra.
Förhållanden? FÖR! ;)

Favorit?.
Mat:
Lax
Låt: Such great hights
Sak att göra:  Krypa ner under täcket med Henrik.
Sport: Fotboll
Dryck: Staropramen
Kläder: Mina svarta leggings och min nya svarta klänning från MQ.
Film: Saw
Bil: Audi ;) men BMW är också en favorit :P
Serie: Desperate Housewifes

Har du någonsin?.
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Nej, hatar lögner och lögnare...
Varit i slagsmål? Nej, not my kind of style... or cup of tea.  
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Oh yes! ;)

Antal?
Gånger du vart kär?
Ja, tonårsförälskelser har det ju funnits men det har ju inte varit något seriöst. Men nu vet jag bättre och vad verklig kärlek är och Henrik är min prins. ;) puss älskling!
Gånger ditt hjärta brustit? Några.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ja, det har hänt men vi kom faktiskt överens.
Tjejer du kysst? Tjejgänget har väl fått sig några men det sker väldigt sällan, sysslar inte med sånt :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Cecilia, Maria och Åsa.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett flertal gånger eftersom jag har spelat fotboll och även varit med i en teatergrupp.
Ärr du har på kroppen? Några små.

Pålägg som gäller: Kassler med honungssmak
Dagens dryck: Vatten.

Senaste?
Boken du läste?
Tillbaka till den vita massajen
Personen du fick e-mail av? Henrik -tack älskling! ;)
Personen du fick brev av? Mamma och pappa -t ack för vykortet!
Personen du fick sms av? Henrik ;)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? På pappas födelsedag, det var jättemysigt! :D
Saken du köpte? en klänning på H&M

Vad har du gjort idag? Vaknat, pussat Henrik hejdå, satte mig vid datorn, skrivit på examensarbete hela dagen. Var det kul? Aldrig kul att plugga som en tok...
Brukar du svära mycket? Det hoppar nog ut grodor ur min mun också ja...  
När stiger du upp på morgonen? Mellan 8 till 9
Gillar du att slåss? Nej, som sagt, not my cup of tea.
Vad har du på dig? Dieseljeansen, grönrandigt linne och det som finns under är privat.
Vad ska du göra ikväll? Plugga... ännu mer.
Vad är du allergisk mot? Nötter men vissa påstår att jag bara hittar på :P
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Sällan men det händer.
Kan du stå på händer? Nope.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan kan inte sjunga men trevlig, det är han! ;)
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja, till korv i bröd.
Är du glad nu? Ja, som vanligt :D
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Musik
Stockholm är? Vår fina huvudstad
Göteborg är?  En lagom stad.
Kan du sjunga? Dom säger det.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? (just nu:) Australien, har redan börjat spara!


// Lisa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är bra och du skriver kanon :) Kika gärna in hos mig och kommentera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback