Bonde söker fru och Schlager.

Tänka sig, allt på en kväll.
Till på köpet är min barndomskamrat Petter Bergwall med i Bonde söker fru :D Ska bli skoj att se hur det går! Petter förtjänar en  bra tjej, och jag tror att han har en god chans att få en hel del brev, men även om han inte går vidare så hoppas jag att han hittar någon. Det är han värd!

Så ikväll blir det Bönderna och sedan Schlager som gäller för oss.

Just nu håller Henrik på att laga till en överraskning i köket som strax ska avnjutas, jag är så nyfiken!
Sedan blir det att traska upp till grannarna och umgås med ett gäng schlagerfantaster :D Ska bli en lagom kväll detta med lite dricka och snacks som tillbehör. Perfekt!

Har även varit på husvisning idag, fint hus med möjligheter men inte tillräckligt för oss, men det var skoj att kika! :)

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback