Veckans andra fylleri

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Jo det gör jag.
Gnälla: Ibland känner jag mig som en gnällig farbror, har väl med åldern att göra :P 
Sova: Jag är värsta timmerhuggaren på natten!
Ha ångest: Väldigt sällan, bara dagen efter.
Skada dig själv med flit: Aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta: Haha, neeeej. 
Vilja dö: Livet lever!
Drömma mardrömmar: Oftast när jag har feber.
Drömma sexdrömmar: Ibland.
Klä dig i svart: Nej inte enbart.
Gå till kyrkan: Var längesen nu. 
Gå i skolan: Det var också längesen.
Röka: En och annan cigarr har hamnat i handen under nattliga timmar.
Ha sex: Voff!
Ljuga: Att folk orkar, var ärliga!
Hata folk: Hatar gör jag nog inte, men tycker väldigt illa om vissa.
Lita på folk: Jag har fått svårt för det på sistone, men snart så!

VEM :

Saknar du: Min Lisa! ;P
Vill du döda: INGEN.
Rörde dig sist: Lisa, lycka-till-under-dagen-hejdå-puss! :) 
Vill du slå: Det vill jag inte. 
Kysste dig sist: Älsklingen.
Vill du kittla: Lisa!
Kramade du sist: Lisa! 
Vill du prata med: Morfar.
Skrek du på sist: Elva, hon lever rövaren ibland.
Vill du vara som: Mig själv såklart!
Sårade dig sist: Du vet vem du är.
Vill du bli galet full med: Lisa, vecka 15? ;P 
Gjorde dig riktigt glad senast: Lisa, varje dag!
Fick du sms från senast: Lisa!
Ringde dig senast: Lisa!
Är vackrast på jorden: Lisa, du sprudlar av lycka! :D

HAR DU :

För många vänner: Det kan man aldrig ha. 
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Bara var 4e vecka.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: En tå, sedan barnatider.
Färgat håret: Nej.
Brutit några ben: Aldrig, drick mjölk!
Några piercings: Nope. 
Egen dator: Gemensam dator + arbetsdator.
Bra självförtroende: Skapligt :P 
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Självklart! 
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Aldrig som nu!
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Velat vara otrogen: Sånt pysslar jag inte med.
Varit otrogen: Absolut inte.
Stulit någonting: Aldrig.
Lämnat landet: Flera ggr.
Rymt hemifrån: Nej, det har aldrig behövts. 
Tuttat eld på nått: Ja, små leksaksfigurer när jag var liten. 
Gjort något olagligt: Kör konstant för fort.

HUR :

Svarar du i telefonen: "Henrik"
Fördriver du tiden: Skrattar med Lisa, tränar, film.
Mycket pengar har du: Så att jag trivs.
Tjänar du pengar: Jajamensan.
Ofta Bäddar du sängen: Hemma bäddar vi varje dag!
Ofta diskar du: Varannan dag.
Ofta städar du: Varje vecka.
Många stör du dig på: Några stycken. 
Ofta träffar du din familj: Nån gång i veckan iaf.

TROR DU :

Att du kommer bli något: Alla är vi väl nåt!
På rymdvarelser: Jag har polare. 
Att folk tycker om dig: Ja det vet jag.
På ett liv efter detta: Återfödning is the shit!
Att fiskar kan tänka: Självklart kan dom det. 
Att du kommer leva länge: Tror och hoppas!

VÄLJ :

Katt eller hund: Katt.
Vit eller svart: Vit.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Både och!
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: MUSIK!
Bok eller film: Film.
Leva eller dö: Leva såklart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vecka 15!!!!!!!!! ;) PUSS älskling!!

2007-03-13 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback