Tra la la...

Och så sitter man här och skriver pm till examensarbetet. Oj oj, idétorka måste jag säga. Jag som annars älskar att sitta och skriva och fundera... men inte idag. Tyvärr. Tur att jag har en sådan bra handledare som stöttar mig iallafall .Hon har idéer och försöker ge mig något att nappa på. Hm.. vi får se hur det går.

Annars så har det inte hänt så mycket, lämnade Elva hos veterinären imorse och ska iväg och hämta vår lilla bebis vid fyra ungefär och se hur hon mår då. Antagligen är hon lite groggy efter the big operation :P Men nu ska allt bli bra. Nu kommer hon att hamna i klimakteriet direkt istället. Stackarn, hon har ju knappt fått vara en rebellisk tonåring än.. men men sånt är livet. Kan man inte bestämma över sig själv så får andra göra det åt en... Så borde det vara för oss människor också egentligen.. Vissa människor vet verkligen inte vad som är bäst för dom och då borde andra människor tala om det för dom. Egentligen, innan allt går åt helvete... typ. Men vi gör alla våra val. Och vi får stå för dem helt enkelt. 

  Hade besök häromdagen också, vet inte om jag berättade det. Min kusin kom förbi med sin sex veckors bebis, han är så söt. De var nämligen ute på en liten promenad och tog vägen förbi hemma hos oss. Hon visste att jag satt här hemma och skrev uppsats och ansåg att jag behövde en paus, vilket hon hade rätt i.

So... time for work. IGEN.

Ja ja. Jag får något gjort iaf. :P

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback