Sugen på fylleri... :D


BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Ja.
Gnälla: Försöker att undvika detta, avskyr när andra folk gnäller.
Sova: Ja varje natt.  
Ha ångest: Nej.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej. Aldrig.
Vilja dö: Absolut inte!
Drömma mardrömmar: Ibland.
Drömma sexdrömmar: Ibland.
Klä dig i svart: Nej, inte bara i svart.
Gå till kyrkan: Nej, inget för mig.
Gå i skolan: Ja, men det är inte långt kvar nu. Snart är jag klar.
Röka: Feströkare men avksyr det själv, känner mig äcklig. Tycker att det är såååå ofräscht. Så jag försöker sluta.
Ha sex: Ja. ;)
Ljuga: Nej, lögner är det värsta jag vet.
Hata folk: hata är ett starkt ord men jag ogillar vissa människor av olika anledningar t.ex. oärlighet och annat fjanteri.
Lita på folk: har svårt att lita på nya människor, men litar på mina närmaste.

VEM :

Saknar du: Henrik ;)
Vill du döda: INGEN.
Rörde dig sist: Ida, fick en hejdå-kram.  
Vill du slå: Jag slåss inte.
Kysste dig sist: Älsklingen.
Vill du kittla: Brorsan :D
Kramade du sist: Ida.
Vill du prata med: Kennet.
Skrek du på sist: Elva :P
Vill du vara som: Mig själv såklart!
Sårade dig sist: Du vet vem du är.
Vill du bli galet full med: Henrik :D ha ha!
Gjorde dig riktigt glad senast: Henrik!
Fick du sms från senast: Henrik.
Ringde dig senast: Henrik igen ;)
Är vackrast på jorden: Henrik - på alla sätt!!!

HAR DU :

För många vänner: Kanske.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej, förutom spisen är det lugnt :P
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, jag lider inte av något sådant, jag är frisk och stabil! Härligt! :D
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Har aldrig hänt.
Några piercings: 3 hål i öronen. 
Egen dator: Gemensam dator.
Bra självförtroende: Ja.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Ja och är fortfarande!!!
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Nej.
Velat vara otrogen: Absolut inte.
Varit otrogen: Absolut inte.
Stulit någonting: Samma svar här, abslout inte. Sysslar inte med sådant.
Lämnat landet: Jo då.
Rymt hemifrån: Nej. Har aldrig behövt göra det.
Tuttat eld på nått: Nej.
Gjort något olagligt: Gått mot röd gubbe men inget annat. :P

HUR :

Svarar du i telefonen: "Ja det är Lisa".
Fördriver du tiden: Promenader, tv:n, läser en bra bok eller myser med min älskling.
Mycket pengar har du: jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Studentpengar och extra.
Ofta Bäddar du sängen: Varje dag faktiskt. Inte för att låta präktig men jag bäddar varje dag, det ser snyggare ut tycker jag.  
Ofta diskar du: Varannan dag.
Ofta städar du: Varje vecka.
Många stör du dig på: Några. Det finns vissa som borde känna sig träffade av olika anledningar och beteende. Ofta träffar du din familj: Varje helg försöker vi träffa familjen.

TROR DU :

Att du kommer bli något: Jag är ju redan något ;)
På rymdvarelser: Vi är inte ensamma.
Att folk tycker om dig: Ja, det vet jag.
På ett liv efter detta: Såklart!
Att fiskar kan tänka: Såklart att dom kan, hur skulle de annars överleva?
Att du kommer leva länge: Det vet jag.

VÄLJ :

Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Vit.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Det ena leder till det andra ;)
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: MUSIK!
Bok eller film: Film.
Leva eller dö: Leva!!!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback