Spökvatten.

Ännu en dag i skolans värld och jag känner att jag har valt helt rätt yrke, det är så skoj! Man får så mycket tillbaka.

Idag har vi lärt oss bokstaven D och pysslat ihop en varsin drake som eleverna fick gå ut på skolgården och flyga med. Vi har även läst Lasse och Majas detektivbyrå - Mumiemysteriet, vilken barnen älskar. En pojke i klassen fixade spökvatten också vilket skapade en rolig min hos många :D

Var på möte kl.15 på en närliggande skola och diskuterade olika saker, allt från högläsning till LUS och Kiwi- metoden och andra metoder vid läs- och skrivinlärning. Så det har varit en lång dag. Men nu är jag äntligen hemma.

Tänkte fixa mat nu, har inte ätit sedan skolunchen vid kvart i elva. Så nu är det dags känner jag.

So long!

// Lisa - som längtar efter Henrik, älskar dig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback