Promenad i solen.

Varit ute på promenad med Maria, det blev en lång promenad från Strand, till Herrhagen, Hamnen, Orrholmen och sedan tillbaka mot Strand. Skönt med lite frisk luft, sol och roligt sällskap trots en hel del blåst så var det skönt att komma ut en stund.

Har en del som måste fixas denna veckan, alltifrån blomsterbud som ska beställas, Sara fyller år, presenter ska inhandlas till olika personer i min närvaro, en uppsats ska lämnas in samt examensarbetes PM ska bli färdigt. Har en hel del som måste fixas som sagt men det ska nog gå bra. Bättre att ha en hel del att göra än ingenting alls känner jag.

Ska försöka få en tid hos frisören också för nu måste jag snart färgas och klippas den här gången, nu har mitt hår blivit så låångt.. blir lite jobbigt även om jag trivs himla bra i det. Tänkte mig en snedlugg den här gången , som jag har haft tidigare, trivdes så bra i det..frågan är om jag ska vänta med att fixa detta tills vi har kommit hem från Gran Canaria? Hm...

V får väl se...

// Lisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback