Musikfest.


Har haft en toppendag på jobbet, allt har gått galant! Skönt. Fredag imorgon, alltid lika skönt med fredagar, tycker både jag och eleverna. Fick även en beskrivning av mig själv på jobbet idag ha ha! En elev sa att jag var snäll och söt och ovanpå det fick jag en kram av henne. Sedan haglade komplimangerna och kramarna från alla. Barn är ärliga och idag har jag verkligen fått feedback på min personlighet! Dom är för goa! ;)

Dags att boka utlandssemestern nu också, vi har bestämt oss och snart drar vi! ;) gött! 

Kanske kunde ta en bio imorgon? Vi är ju på en hel del bio, och jag är sugen det imorgon.Skulle vara mysigt! Den sena bion då förstås, först vill man ju hem och mysa lite. ;)

Henrik har laddat på mp3:n med en massa bra musik till mig, han är min ängel. Sen att vi har exakt samma musiksmak så blir det ju bara ännu bättre, trots det så överraskar han mig alltid! Han vet precis vad jag vill ha :P
Den här gången blev det: 

Tindersticks,
Sigur Rós,
Ed Harcourt,
Knife,
 Eric Clapton,
Nina Kinert,
Muse, 
Eva Cassidy,
Antony and the Johnsons,
Kent, 
David Gray

och en hel del till! :D

Mycket bra musik. 


Ja, Jenny fyller år imorgon och har fest på lördag, ska bli skitkul!  Får se vart vi hamnar senare, Ankan är populärt men jag tror ändå att det lutar mot Blå månen...

// Lisa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback