Listan by Gson

Efter önskemål får jag väl se till att fylla i listan

Tio första:
Första bästa kompis
: Lisa
Första bil: En liten svart VW Golf
Första kärlek: Hon hette Åsa
Första husdjur: Vår katt Elva :) 
Första semester: Oj vet inte om jag minns men vi var i Danmark mycket förr.
Första jobb: Sommarjobb som fastighetsskötare, annars var jag lärling hos farsan.
Första köpta skiva: Dr Alban, Hello Africa! OBS LP !! :P
Första riktiga kärlek: Lisa, vi hör ihop, det var menat att bli vi två :D
Första piercing: Inte än och aldrig.
Första konsert: Svårt att minnas, men jag hängde mycket på holken, Refused, Breech mm. 

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Öl
Sista bilfärd: Från Bergvik
Sista filmen du såg: Blood diamond
Sista ringda telefonsamtal: Lisa
Sista bubbelbadet: Sensommaren hos föräldrarna.
Sista spelade cd: Blandskiva med ny musik
Sista kyss: Lisa!! :D
Sista gången du grät: Minns inte
Sista måltiden: Precis frukost, stekta ägg till fullkornslimpa.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad? Gills det att man blivit tagen för trimmad moppe :P
Blivit kär vid första ögonkastet? Definitivt, Ankan, uteservering, Lisa!!
Fått ditt hjärta krossat:? Verkligen, på minst sagt sjuka sätt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ja det har hänt
Busringt till nån? Enda jag sysselsatte mig med tillsammans med grannpöjken hemma.

Sju saker du har på dig:
1.
Morgonrock
2. Naken
3. Naken
4. Naken
5. Naken 
6. Naken
7. Naken

Sex saker du gjort idag:
1.
Vaknat
2. Busat med Elva
3. Vikit tvätt
4. Diskat
5. Kittlat Lisa
6. Bloggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Lisa
2. Elva
3. Motorcyklar
4. Båten
5. Sommar och sol

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Lisa
2. Morsan
3. Syrran
4. Elva

Tre val:
Svart eller vit?
Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Vit choklad / Apelsinkrokant

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa dykcertifikat tillsammans med Lisa
2. Köpa en cross

En sak du ångrar:
1.
Att jag inte spelade ett instrument under skoltiden

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
[skratt, ja ni måste :D]
1.
Syrran
2. Du som läser denna blogg varje dag, hello. 
3.
 Elva 
4.
Kungen


// Henka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback