Lisa om Lisa & Lisa om Henrik.

lisa.


D
å dagen är slut kom om du kan
då ska jag hedra dig som du hedrar mig
med kyssar av de slag som världen sällan sett 
genom att kyssa dig varm och mätt
ingen som du får mig att tro för du har givit mig hopp
vore det inte för dig skulle jag aldrig nånsin gå upp



Lisa Ekdahl är grym. Genom alla år. Grym, som sagt.
 Måste få se henne live snart. 
Hon är i Stockholm idag, akustisk konsert, och jag hoppas på att hon
dyker upp här i närheten någonstans och då är en plats till mig paxad och bokad. Men som det ser ut nu på turnélistan så är det inte aktuellt, men man vet aldrig.

Henrik - Du är det finaste jag vet. Mitt hjärta.
 Det finns inget bättre än att få ligga tätt intill,  vakna upp i dina armar och sedan möta din blick...
Kyssar. Ännu närmare varandra. 
Jag är världens lyckligaste, jag älskar dig.
Du & jag mot världen älskling.

// Lisa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är underbar Lisa, älskar dej :D

2007-03-19 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback