Hittade en lista i Myras Mysterier.

OBS!!! Listan gjordes i ett ryck, under stress och press ha ha!

Tio första:
Första bästa kompis
: Jeanette.
Första bil: Ingen.
Första kärlek: Hm..svårt. Grannen Anders, som var betydligt äldre än mig ;)
Första husdjur: Katten Maja.
Första semester: Kungshamn/Smögen när jag var liten, liten.
Första jobb: Idrottsledare för barn, pianist för barnkör, både jobben när jag var 15-16.
Första köpta skiva: GES ha ha!!!
Första riktiga kärlek: Henrik. Henrik är min RIKTIGA kärlek och mitt allt. Har aldrig känt såhär förut.
Första piercing: Öronen.
Första konsert: Vet inte riktigt där..knivigt, kommer inte riktigt ihåg faktiskt. Har varit på väldigt mycket.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Vin.
Sista bilfärd: Från jobbet,
Sista filmen du såg: An american haunting
Sista ringda telefonsamtal: Henrik
Sista bubbelbadet: I augusti tror jag att det var...
Sista spelade cd: Eva Cassidy
Sista kyss: Henrik såklart.
Sista gången du grät: På begravningen.  
Sista måltiden: Stuvade makaroner och korv.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej.
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Oh yes, Henrik fick mitt hjärta att banka så hårt.
Fått ditt hjärta krossat:? Ja då, både av kärlek och vänskap.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej..
Haft ett one night stand? Ja, det har hänt.
Busringt till nån?Ja men det har väl alla gjort någon gång...

Sju saker du har på dig:
1.
Jeans
2. Svart, lång t-shirt från H&M
3. Grå gosig kofta
4. Svarta hipster-trosor
5. Tillhörande push Up-bh 
6. Blåa strumpor
7. Guldhalsband med ett hjärta.

Sex saker du gjort idag:
1.
Vaknat
2. Duschat
3. Ätit frukost
4. Åkt till jobbet
5. Jobbat.
6. Varit på badhuset.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Henrik
2. Elva
3. Godis
4. Båten
5. Semester

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Henrik.
2. Cecilia.
3. Maria.
4. Mamma&Pappa.

Tre val:
Svart eller vit?
Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chokladälskare!!!

Två saker att göra innan du dör:
1. Jag och Henrik ska åka jorden runt.
2. Köpa mitt drömhus och leva lyckligt.

En sak du ångrar:
1.
Att jag valde samhällslinjen på gymnasiet.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
[skratt, ja ni måste :D]
1.
Henrik.
2. Cecilia
3.
Du som har en grön tröja.
4.
Du som har för mycket tid över.

// Lisa.

Kommentarer
Postat av: Henka

Ooojah, jag ska skriva den listan under helgen...och jag blev faktiskt väldigt avis på dej nu när du skrev att du fick stuvisar med korv, nej jag är inte bitter! fasen! Skynda dej hem nu, vi ska måste stuva under helgen! ;) Kyss!

2007-03-09 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback