Bilder från ikväll.

bordet

Vårt fina matsalsrum. Här inne finns även pianot men det är bakom här... syns på en annan bild tror jag...
Har fixat krokusar på bordet också :P snart måste våren komma!


bord

Fint med krokusar som sagt.. ;) Snart dags för mat :D Här syns pianot lite i bakgrunden också.



krokusar

Älskar de här vaserna, de är så fina.



mat

Ikväll bjöds det på potatiskroketter, fläskfilé och kantarellsås.



vin

Lite vin till maten är aldrig fel!



druvor ost kex och vin

Bänkade oss framför tv:n och tv4:s Let´s Dance.. Inget favoritprogram direkt men vi hade vin, kex, ost och vindruvor till hjälpen så det gick det också!



myskv?ll1

Ännu mera Let´s Dance, jag lyckades fånga dem ganska bra med min mobilkamera ;) Ha ha!



lampan

Vår mysiga lampa i hörnet som Elva älskar :P



lykta

En av de fina lyktorna som jag har fått av Henrik, han vet precis vad jag vill ha :P De är sååå fina!


Så, det var vår fredag, underbar och mysig med god mat och varandra.


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback