Bara en massa möten.

Min måndag är fullspäckad med en massa möten. Hela dagen. Möte om examensarbetet tillsammans med min handledare, möte med Gerhard om mitt fadderbarn tillsammans med de andra i gruppen och sedan avslutas dagen på Harrys med Popquiz som vanligt.  

MEN förutom alla möten så.....: Det härliga vädret har kommit och det är så bra!

Och nu är det bara en vecka kvar tills vi ska åka iväg mot San Agustin, Gran Canaria. Ska bli så skönt att sätta sig på planet och bara åka. Tänk när vi stiger av planet och bara känner värmen komma mot oss, aaahhh. Raka vägen mot hotellet och sedan ner mot stranden, som ligger 50 m. bort. Ta en drink eller två och bara njuta av varandra, jag längtar så, jag och älsklingen. Kommer bli hur bra som helst.  Skönt att resa bort ett slag.
 
Och när vi kommer hem så har våren kommit ännu längre förhoppningsvis!
Snart snart.

At the moment: Dags att sticka iväg så att jag kommer i tid till allt och alla.

Hörs!

// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback