Och så var helgen förbi.


Fredag kväll innehöll glassätning i Säffle eftersom vi fick åka dit med en extra färgburk till min bror som har köpt en ny lägenhet i den stora staden :P Han hade missat en hink så vi fick fixa den sista åt honom och åka dit och lämna denna på fredags kvällen. Så vi tog oss även en snabbis ut till Jocke, Ulrica oh barnen i stugan för att säga hej och sedan for vi hemåt Karlstad och Elva igen.
 
Lördag var en efterlängtad dag då jag fick besök av Camilla och Ann som jag inte har sett på jättelänge! Det var så skoj att se er tjejer och jag hoppas ni tyckte detsamma! ;) Det kramades och fikades jordgubbar, i stora lass! Jag bjöd på jordgubbstårta och tjejerna hade med sig jordgubbar och även vackra blommor som fick pryda bordet!  Camilla hade även med sig Molly som ville bekanta sig med Elva, men Elva var lagomt intresserad och kommunicerade enbart via fräs...Men vi andra fikade och hade trevligt! ;)

På lördag kväll blev det dags för middag ute i stugan och det bjöds på dricka och trevligt sällskap. Tur med vädret hade vi också, en jättefin solig kväll så vi satt ute en bra stund tills det började skymma. Tog en kvällspromenad ner mot sjön också innan läggdags. Vaknade upp imorse av att det duggregnade mot rutan men det är så härligt tyst däruppe så det är så skönt att somna om och krypa ännu närmare Henrik på morgonkvisten. Sedan bjöds det på en stor och härlig frukost i svärföräldrarnas stuga. Mums!

Och nu så sitter jag och Henrik här hemma och funderar på vad vi ska titta på för film, för idag blir det film eftersom vädret tillåter  :) 

Over and out.

// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback