Midsommar 2007


Midsommar 2007 innehöll regn, midsommarmat, familj, en massa kärlek, vänner och fest!
Ja, vädret tillät inte oss att åka ut med båtarna men vi fixade en liten tillställning ändå. OCh vi hade sååå skoj!  ;)

Och jag hoppas att alla mina vänner har haft en bra midsommar, precis som jag ;) Och om någon undrar varför jag inte har svarat på sms så beror det på att jag inte har några pengar på mobilen :D

Och anledningen till att detta inlägg inte blir så mycket längre beror på att jag inte är så pigg idag :P
Hoppas ni förstår :)

Bjuder på lite bilder senare kanske, vi ska granska dem noga först, finns även film ;)


// Lisa.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag skickar in en Bamsekram till dig.
Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback