Aha! Ännu en lista!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Låt oss nu återvända till problemet att många ord är flertydiga."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Elva

3. Vad var det senast du såg på tv?
Det var nyhetsmorgon på tv4.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
18.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Måsskrik och Elva som tuggar på en palm...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Låg ute på en filt  på gräsmattan i solen här efter husknuten och läste uppsatser.

7. Vad gjorde du innan du började svara på den här frågorna?
Läste uppsatser.

8. Vad har du på dej?
Gröna knäbyxor från H&M och ett svart-vitt, randigt linne från H&M.

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Nej inatt var det svart..

10. När skrattade du senast?
För cirka 10 minuter sen.

11. Vad finns i rummet där du är nu?
Ja du, en massa saker, datorn och skrivaren, en lampa och en liten palm i fönstret, en bokhylla eller två om man räknar med den som innehåller pärmar, en stor palm på en pedistal, en magnettavla bakom ryggen, gardiner och annat pyssel...  

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja jo, såg något skumt ute på Bergvik igår, ICA Maxi och sedan fortsatte det på Apoteket... läskigt.

13. Vilken var den senaste filmen du såg?
Vi skulle se The Departed men det blev The Contract istället. Och jag...somnade. Gott iaf :P

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett fint hus, en varsin bil till mig och Henrik, ställa till med en riktig brakfest och bjuda alla mina vänner, sedan skulle jag köpa ett sommarställe utomlands och en jorden-runt resa till oss. (Henrik - Du skulle få en cross också :P )

15. Berätta något om dej själv som folk inte känner till. 
Jag avskyr duschdraperier, tycker att dom är äckliga när dom försöker klibba sig fast när man duschar och då får jag PANIK! Tur att vi har duschkabin :P  

16. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det går inte bara att nämna en sak, det finns för mycket ondska i världen och den kommer alltid att finnas.

17. Tycker du om att dansa?
Ja, det är skitkul!

18. Georg Bush?
Nej, tack.

19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jo då, namnen är klara men dom är hemliga. Avslöjas inte förrän tiden är inne ;)  

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte bo, jag trivs så bra här hemma, men att kunna semestra någon gång har jag inget emot.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! Se upp för tröskeln bara!


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback