Tuesday afternoon.

Som synes så har vi fixat lite med bloggen. Ville att den skulle få sig en liten uppfräschning i det fina sommarvädret :D

Imorgon bär det av till Göteborg för att fira vår dag. Det finns mycket med på planeringen så det gäller att stiga upp med tuppen ;) Så Elva får åka till mormor och morfar i två dagar. Sedan åker de till Finland för att hälsa på släkten, vi hade gärna följt med dit men våra pengar blev inbokade på Göteborg istället, vilket ska bli jättemysigt och sååå skoj!!!

Har varit i stugan några dagar för att koppla av en stund i lugnet och semestern, vilket som vanligt var oerhört skönt! Jag fiskade upp min första aborre för i år också, grattis till mig, medan älsklingen inte fick ett enda napp... (förutom av mig då förstås :P ) Men han var stolt över mig iallafall! ;)

På torsdag fyller Sandra år och det ska firas men det blir inte förrän i helgen då hon skulle fixa kalas och lite festligheter, det är inte varje dag man fyller 25 så ;)

Lite att pyssla med härhemma inför GBG så nu måste jag tyvärr lämna bloggen åt sitt öde en stund.

Ciao folket!

// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback