Inspiration.

Jaa, det var ett lyckat inköp!
Jag fick en massa inspiration från min nya inredningstidning Hem & Antik. En favorit just nu så det blir till att skicka iväg prenumerationslappen direkt. Störtförtjust, precis i min stil och smak!
Bjuder på lite inspriation som jag fann på deras inköpsställen och jag känner hur det kryper i hus-nerven ;)


image218

Hittade ett par ursöta koppar från Oscar & Clothilde. Sjäklart var de rosa ;)


image222

Vacker byrå med lantlig känsla.


image224

Charmig gunghäst.


image223

Vacker kökssoffa, vi som behöver en, dock var denna liiite dyr. ;)  


image220

Jag älskar denna vackra dukning.  


image219

Vacker sommardukning med inspiration från Sia.


image225

Och till sist en söt liten kruka som jag såg inne i stan faktiskt, fast då med svart rosmönster istället. Tyckte dock att denna var sötare då den faktiskt är rosa ;) 
 
// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback