Godmorgon världen, vilken underbar dag!


Vaknade upp när Henrik skulle iväg till jobbet, solen letade sig in till hallen och solstrålarna mötte mig när dörren öppnades upp för en kort sekund, pussade Henrik hejdå när han skulle åka och låg kvar en pyttestund tills klockan sa 07.45 då jag kände att den här dagen får jag inte missa, sa godmorgon till Elva vid fotkanten som blinkade nyvaket mot mig, steg upp och drog upp rullgardinen, öppnade fönstret, såg att dom var här och städade trapphuset, grannen kom ut genom dörren och vi sa hej, jag tog på mig SMK tröjan och vandrade ut i köket där jag fyllde en skål med havreringar och mjölk, satte mig ner vid köksbordet och tittade ut genom fönstret, hörde städisarnas skratt och prat utanför, pratade med Elva som fortfarande blinkade nyvaket mot mig, telefonen pep till och jag fick ett sms från Henrik, kände hur leendet och lyckan spred sig i kroppen, du är underbar älskling, alltid.


// Lisa.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! de va vældigt vilket fint inlægg..som en bok næstan..;)
e allt bra med dig?? ses vi i helgen?? puss

Postat av: Lisa

Hej!!! :D Allt är bra m mig, ska du till säffle i helgen? Jag ska inte dit, jag festade tillräckligt förra helgen så det räckte till ;) Hoppas allt är bra m dig. pusskram

2007-07-26 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback