En snodd lista, som jag kanske har gjort förut?

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Vi var i stugan och inredde vår veranda.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Provmålade en bit av hallen, den ska bli grön :P

Det sista du sa högt?
Ja, det blir bra.

Vad har du druckit idag?
Vatten och mjölk.

Vad var det senaste du åt?
Middagen bestod av saffran couscous med broccoli, paprika och haricots verts tillsammans med kycklingbitar samt lite rödvinssås. Det var mycket smaskigt!

Vad var det senaste du köpte?
Mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun.

Vad är det för väder hos dig nu? 
Regnet det bara öser ner...

Godaste glassmaken? 
Mango 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag säger som Stina: Helt övertygad! :-)

Sover du tungt?
Jaa.

Drömmer du mardrömmar?
Ja, ofta.

Trivs du med ditt jobb?
Pendlar mellan två jobb nu :P men jo jag trivs med mitt yrkesval.

Favoritklädsel?
 
Hm, just nu är det min söta, lilla svarta klänning med fickor på från MQ. Men jag trivs även i mina mysbyxor och en tshirt.

Favoritlåt just nu?
Masken Kalle :D

Vad ser du om du tittar till höger? 
En bokhylla och en tavla.

Vad gör dig glad just nu? 
Att Henrik har semester och jag likaså ;)

Vad ska du göra härnäst? 
Ska sätta mig i soffan och slöa lite efter allt pyssel med hallen ikväll. Den riktiga målningen börjar imorgon bitti.

Höger el vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu? 
Glad!

Favoritgodis? 
Just nu, pistagenötter och cashew men jag faller ju ofta för frestelsen - choklad!

Kläder just nu?
T-shirt från Monki och ett par ljusa blåjeans.

Sommarplaner?
Båtsemester, hälsa på släkten i Finland,  fixa iordning i stugan, bada, västkusten,en dag i Göteborg med Universeum och terapi på Liseberg... bland annat.

Hur många kuddar sover du med?
Två.

Spelar du ngt instrument? 
Piano.

Morgon eller nattmänniska?
Morgon.

Vad är viktigast för dig?
Att må bra.

Är du kittlig?
Ja.

Snarkar du? 
Nej, men jag pratar i sömnen.

Stjärntecken?
Lejon.

Äckligaste insekten?
Tvestjärt.

Stökigt el välstädat?
Tycker om när det är välstädat och iordning men ibland blir det stökigt hemma hos oss också :D

Längtar du mest efter nu?

Solen.

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback