Snart dags att krypa ner...

Ska bli skönt att få krypa ner under täcket och kura ihop sig bredvid dig älskling. :D

Och samtidigt få vila tankarna från den jä*la tentan...

En mysig dag tillsammans med Henrik som överraskade mig genom att inte gå upp till jobbet imorse utan som hade fixat ledigt :D Hur mysigt som helst, överraskningarnas man som sagt ;) Så idag har vi fixat och börjat att måla och pyssla igen här i lägenheten, det är riktigt mysigt här nu och börjar se ut precis som vi vill, vi har insett att vi verkligen har gjort ett kap!

Tyvärr så var jag tvungen att tentaplugga lite idag också efterosm det är dags på fredag. Ska bli gött att få göra den ändå faktiskt så att man slipper fundera över skiten sen!

Nej dags för refrängen (eller hur är det man säger :P )

Godnatt alla snälla och goa!

// Lisa.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ja idag är det dags för mer målande :D Svinkul! Puss darlo!

2007-01-18 @ 11:51:19
Postat av: Anonym

Jag vill också kura ihop mig bredvid dig, Henrik. *kjam*

2007-01-21 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback