Och så har skolan börjat igen...

Sitter på universitetet och väntar på min grupp. Tror att alla är lite sega efter "lovet" men det ska nog fixa sig ändå.

Min allra sista termin. Dags att ge sig själv lite positiv energi och sluta gnälla.

Jag är mycket införstådd med att det är skolan som är mina högsta stressfaktor. Jag vill hela tiden prestera det bästa jag kan, skall klara allting perfekt och ibland måste man sänka ribban för att kunna bli njöd någon gång.  Tyvärr så har jag lätt för att höja ribban för mig själv många gånger och även om jag klarar tentor och annat så vill jag ändå vara ÄNNU bättre... men den här sista terminen ska jag bara njuta av och det ska vara positiv anda som gäller och det ska vara slut på mina demoner om högsta poäng / betyg jämt. Jag är bra, och jag vet att jag kommer klara detta galant.

Som sagt, min allra sista termin, jag är fruktansvärt stolt att jag har fixat det så bra som det har gått, ingenting (ännu) som jag ligger efter med eller så. Allt flyter bara på och det kan man kalla prestation. Jag borde vara och är stolt.

Well, well.. dags att börja skriva på den där bokrecensionen.
 
So vi hörs folket, take care!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback