Och en fundering...

Vad ska vi äta ikväll? Älskar att laga mat. Och som Henrik säger så syns det nog på mig när jag grejar i köket. Kul att testa nya saker.  

Måste komma på något finurligt eftersom jag impade stort på Henrik igår när jag bjöd på pasta med kräftstjärt- och avokadosås... MMM guud vad gott det var!  Det var det faktistk.. Gjorde nämligen en sallad några dagar innan med kräftstjärtar och lax i och det blev en del kvar i burken och så tänkte jag till lite på vad man kunde koka ihop.

Kanske kan göra något enklare idag... Den som lever får se :D

Smakprov från salladen:

sallad


Ett smakprov från gårdagen:


mat


Ja vi får se vad det blir. Interesting.


// Lisa.IGen. Mästerkocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback