Lördag + jour...

Och så var det lördag igen då och det blir en lugn lördag också med tanke på att Henrik har jour / beredskap. Men vi ska ta och gå en trappa upp till Cecilia som är ensam eftersom Mikael jobbar så får vi se vad vi ska hitta¨på, blir nog en kväll framför tv:n., kanske lite spel. Vin, vet jag att jag och Cecilia och kanske Maria (om hon kommer) hinkar i oss några glas iallafall. Ska bli skönt och gott, var några hm..dagar sen :D nej då, det var faktiskt någon vecka sedan. Typ nyår.. :D

Hade didaktiktenta igår som gick utmärkt, kändes bra och nu är det endast själva matematiktentan kvar på fredag. Så veckan som kommer blir min tentapluggsvecka deluxe! Ska vara hundvakt på onsdag också åt lilla söta Tyke, ska bli skoj! Han är så himla söt! Och lätt att passa! Henrik avgudar honom också :) ett plus! Däremot vet jag inte om Elva kommer tycka att det är så kul men det är bara över dagen så hon får en lugn natt iallafall. :D

Ja så nu ska vi fixa oss lite och sedan blir det TP kanske. Och vin garanterat! Gott :D

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback