Henriks hemliga resa ledde till GRAMMISGALAN!!

Det var hur kul som helst!

Morgonen började med att jag fick instruktioner för vad jag skulle göra, sedan satte vi oss i bilen och Henrik försökte vimsa bort mig men till slut förstod jag att vi var på väg mot Stockholm!

Väl framme i stan svängde han in på Globens parkering och bad mig att gå ur bilen. Vi checkade in på Globe Hotel och plötsligt fick jag syn på en massa olika kändisar som te.x Sebastian, Arvingarna, BWO och Darin var i krokarna :D Började ana vad som kanske var på gång!

Vips - uppe på hotellrummet kom överraskningen - Dags för GRAMMISGALAN 2007 på Hovet som ligger precis bredvid Globen. Gick ut och käkade mat på reastaurang innan det skulle börja, hem till rummet för att byta om till snygga outfits och sedan dags att stå i kö, komma in, dra biljett och sedan leta platser!

Alla musiker satt nedanför oss och käkade och sedan drog festen igång! Priser delades ut och en massa spelningar från diverse artister! Fulla tanter kryllade det också av, en av dem från VIPen stegade fram när Darin spelade och rockade loss men blev bortförd av vakterna :D ha ha, undrar vems fru det var? ha ha! Pinsamt iallafall..

Kändisarna skulle ha efterfest på Globen och vi strosade sakta hem mot hotellet som ligger vägg i vägg, tog ett glas vin vid baren och sedan gick vi upp på rummet och badade (i champagne ;)  Hur mysigt som heslt!

Upp tidigt imorse och åt en god hotellfrukost, sedan checkade vi ut och tog tunnelbanan till Gamla Stan, strosade vidare på Drottninggatan och Stureplan. Framåt eftermiddagen var det dags att åka hemåt till Karlstad igen. En riktigt härlig resa, med överraskningar, musik och en massa kärlek!

En oförglömlig resa och en riktigt överraskning, som sagt Henrik - du är överraskningarnas man och du är underbar!!!!!!

Tack älskling!!

Puss Din Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback