Finally :D

Klara med referatet!

Gick väldigt smidigt, det börjar bra på sista terminen helt enkelt. Nu ska Lisa springa iväg och käka lite, har inte ätit sedan frukosten imorse med Henrik..det var typ klockan 7 så nu mår inte jag så himla bra,darrig som fan och magen skriker efter något gott. Och jag skriker efter sällskap, bara jag kvar här nu, väntar på att kvällskursen ska börja...

Maria ringde, hon skulle komma upp snart så skulle vi käka tillsammans, mysigt. För nu är det verkligen läge att äta något. Skulle vara gott med en fika efteråt också, tror att jag är i stort behov av det också just nu :P


Har mått lite halvkasst hela julen, har varit yr och mått illa. Hänger fortfarande i. Mamma trodde att det beror på att jag stressar så med skolan och när jag väl fick ledigt så sa hjärnan och kroppen ifrån,menade hon. Medan min ena svägerska undrade om det var något jag och Henrik ville berätta :P ha ha, nej sa vi, inga barn än, vi har ju redan en ändå :P Får hoppas att det inte är något sådant. Inte riktigt rätt läge just nu. Men barn, det ska vi ha! Självklart!  Men just nu är det inte läge av olika anledningar.

Min kusin är höggravid och ska närsomhelst ha en liten, pratade med henne för en liten stund sedan, hon väntar och väntar. :D Gud, vad spännande! Hon lovade att höra av sig när det var dags och när det var klart, så kunde vi få komma förbi BB och hälsa på. :D Gud vad mysigt! Jag minns när min bror fick först Ida, och sedan Jonathan, vilken känsla det var att bli faster, mina små ögonstenar! hur blir det då när jag får egna? :P Måste bli hel fantastiskt!

Får se när det nalkas mot BB då för att hälsa på mitt kusinbarn, spännande!


Dags att sticka iväg och käka lite nu, Maria är på parkeringen!

Ciao!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback