Det nya året har börjat!

och så blev det januari. och ett nytt år att börja planera.

Utlandssemestern hanns inte med förra året så det blir en i år istället, till något gött ställe där vi bara kan softa. Känner för en sådan resa nu efter att jag var i Kenya en månad och rest runt och jobbat. SÅ nu vill iallafall jag ( :P ) på en solsemster och bara ligga och dricka goda drinkar på stranden ;) Eller vad säger du älskling? ;)

Henrik har ju fixat en hemlig resa här i januari för mig och honom, jag vet inte vad det handlar om. Vecka 3 måndag tisdag och onsdag så måste jag vara ledig i alla fall, och det ska jag fixa. Det är så spännande! Jag undrar vad han har hittat på nu ;)

Sitter hemma idag och ska tenta plugga, har gjort det hela veckna, men idag känns det inget vidare skoj... Men  men, that's life och vill jag ha min utbildning så måste jag kämpa, har ju inget annat efter mig än så länge så det vore skönt att slippa en omtenta nu på upploppet..

Jä jä, nu ska jag fixa lite här hemma, ha det gött så länge!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback