Vi drog till fjällen.


Igår åkte vi till fjällen, Hovfjället, och åkte slalom.

Gänget som åkte var jag, Henrik, Cecilia och Mikael. Och det var så fruktansvärt skoj! En toppendag ute i backarna!!!! En underbar dag med en massa tindrande snö som man bara svischade nerför, hur härligt som helst! Tråkigt att solen inte visade sig mer bara men det var underbart väder ändå! Åkte tidigt på morgonen vid 8 och var inte hemma förrän kl. 18.00. En heldag ute i snön!

En ritkigt bra idé som Mikael hade fixat ihop och det var så lyckat!!! Måste göras om!
 
Lite bilder från gårdagen.

Henrik och Lisa i liften

Dags att åka lift :D  Mikael vinkar i bakgrunden :P



mikael och lisa

Mikael och jag :D  Och fort gick det nerför backen!  Skitskoj!



lisa och henrik

Henrik och jag.


utrustningen

Utrustningen.



mat

Dags för lite mat. Man fick en rejäl portion... så lite mat var det egentligen inte :P



lisa och cecilia

Brudarna



Cecilia och Mikael i liften

Cecilia och Mikael :) Högt uppe i liften / luften :P


Henrik och Lisa

Henrik och jag kramandes innan vi ska nerför nästa backe.



snö

Så mycket snö. Vackert.



tröttisar

Trötta efter en lång dag i backarna.



En toppendag som avslutades med egen After Ski hemma hos mig och Henrik :D
 
Jättemysig dag!

Tack!!!!!


// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback