Sportlov.

Eleverna har sportlov och jag är därmed ledig från skolans värld. Fast jag måste knåpa ihop en uppsats som ska lämnas in till universitetet så riktigt så ledig är jag ju inte.. Tur att jag har hittat ett intressant ämne att skriva om, då går det ju oftast mycket lättare! Sedan ska jag planera lite lektioner också men det fixar sig.

På onsdag ska vi åka en sväng till Stockholm igen, Henrik ska på kurs med jobbet och jag fick följa med :D Så jag ska shoppa litegrann tänkte jag medan de andra sitter på kurs :D 

Så de dagarna går ju bort när det gäller uppsatsskrivande men men. Idag och imorgon, det räcker.

Vi känner oss lite krassliga också, både jag och Henrik, funderar på om jag kanske har fått med mig någon bakterie hem från skolan, inte helt omöjligt, många elever är sjuka just nu, så det är nog bara att förbereda sig på antingen förkylning eller influensa.. :S

Ikväll är det dags för POPQUIZ på Harrys! Dags att vinna över nördarna :D Vi är laddade!!

// Lisa.


jag

Bilden är hemmifrån mamma och pappa :D Inför 50-årsfesten! Tänkte om någon ville veta :P ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback