Godmorgon.

Ska iväg till universitetet, idag ska vi ha musik YES!! Äntligen händer det något kreativt på skolan.Annars hade jag nog skippat det... men eftersom det gäller musik så måste jag dit! Ska bli skoj

Den här veckan är ganska tung, har ett proppat schema kan man säga. Imorgon ska jag träffa mitt fadderbarn en stund, tänkte att vi kanske skulle ta en tur till Mariebergsskogen och antingen kika på djur eller åka skridskor, vi får se vad det blir. Beror på vädret också.

På onsdag kommer jag vara i skolan från kl.9 på morgonen til kl. 9 på kvällen, har nämligen kvällskurs men jag ska fundera över den där dagen om vad jag egentligen kommer att gå på. Kommer vara helt slut i huvudet när jag kommer hem..  Sedan resten av veckan kommer nog att flyta på bra.. men som sagt, mycket att göra, på fredag ska det lämnas in reflektioner igen så. Men det går nog bra, är nästan färdig med det så det känns ändå skönt.

Ikväll blir det Popquiz om vanligt tillsammans med Henkas kompisar. Skitkul, vi ligger bra till ;) Får se hur det går ikväll och om laget De störda Nördarna vinner igen :D Pop quizen är ju helig för oss! Så ikväll blir det Harrys! Gött med mat och så!

Nej, här kan man inte sitta. Måste käka lite innan jag ska dra iväg, och duschen väntar...

So long folks!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback