Fredag och mys!

Sitter på universitetet och väntar på att Cecilia ska sluta så att vi ka ta bussen hem tillsammans. Har precis haft grupparbete och diskussion kring olika skolfrågor. Intressant men nu är jag trött i huvudet efter både föreläsning och prat. Hämtade ut mattetentan också och det såg riktigt bra ut ;)
Men nu så längtar jag hem och efter Henrik.

En sak: Tänk att självgodhet kan lysa igenom så starkt och även självömkan, inte konstigt att problem uppstår när man skapar dom alldeles själv... Man skrattar verkligen när man ser detta. Ironiskt och patetiskt. Ha ha, get a REAL life :D



Fredag kväll som sagt, och det blir mys mys mys, längtar efter dig älskling! 
Dags att njuta av ledigheten!



// Lisa.




Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag ska skynda mig hem!!! ;) puss

2007-02-02 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback