En lista!

Var ett tag sen jag skrev i bloggen, tur att Lisa håller den uppdaterad med jämna
mellanrum :D
För att lättare komma på vad som skulle skrivas i dagens inlägg valde jag ett simpelt
fylla-i-listan-formulär, nästan lite väl enkelt kanske, men här kommer den iaf....

Har du någon last?
Ja och jag har börjat försöka göra mig av med den, lite plattare magparti borde väl gå.
Tror du på liv på andra planeter?
Helt klart, vi är inte ensamma på långa vägar!
Har du någon piercing eller tatuering?
Nope, det var jäkligt nära en gång men mammas pöjk som man är :P
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland, Danmark, Spanien, Irland, USA, Nederländerna.
Vad gjorde du i de länderna?
Semester och jobb/utbildning.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Helt klart berg&dalbanor!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast 07.00
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och.
Dela med dig av ett sommarminne!
Jag och Lisa gjorde iordning en riktig fin utflykt med båten till en öde ö och käkade
färskpotatis med sill, badade och njöt av varnann. Det kallar jag livet! :D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till oss båda, en riktig äventyrsresa till regnskogen i Centralamerika kanske.
Kan du kasta macka?
Här har ni master of the pancakes, ingen slår mig!
Vad åt du till middag senast?
Det blev en smarrig Grekisk sallad.
Berätta om ett barndoms minne!
Jag och en polare lekte Karius och Baktus med ishackor, dock hade syrran en hand ivägen, ops!
Har du varit med i tv?
Jajje brajje, stolt "statist" i Antikrundan, haha! 
Gillar du din boendesituation?
Bästa hittils, bara ett hus kan spöa detta. 
Tack Lisa för ett otroligt förslag ;)
 Har du körkort?
AB
Snattat/ stulit i en butik som liten?
Nej jag höll mig faktiskt i skinnet.
Snattat/ stulit i en butik som tonåring?
Samma här, cash is king :P
Kan du vissla?
Som en riktig sångfågel...
Ljugit för dina föräldrar?
Vita lögner är till för att användas på föräldrar ju!
Ljugit för en kompis?
Jag är konstant storfiskare på sommaren ;)
Hällt en drink över någon?
Nej tyvärr, men vissa har faktiskt förtjänat det.
Gått mot röd gubbe?
Ja det är ju tydligen inte olagligt så :P
Kört bil alldeles för fort?
Alldeles för ofta...
Hur fort?
Ofta över gällande, enstaka 200+.
Dödat ett djur?
Fiskar brukar inte klara sig i mitt sällskap.
Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Haha, nej då vore det ingen vits med dem.

Nej nu får jag pyssla vidare, ska snart bege mig hemöver till mina kära fruntimmer,
inte alla som har två sötsnokar under samma tak! ;P  Lisa & Elva !!

// Henka


Kommentarer
Postat av: Frida

har inte du varit i bulgarien? eller har jag drömt det?

2007-02-05 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback