Shoppingdags.

Kikade in på Le Shops hemsida och fann detta fina lilla halsband. Så bedårande!

image273
Och sedan vandrade jag vidare till Pilgrims höstkollektion och
fann denna lilla krona där och blev förtjust igen!

image272image275

Samtidigt hittade jag 
den mystiska nyckeln som också föll mig i smaken...
Kanske skulle köpa båda två och sätta i ett halsband? 
 

image276
Sedan hittade jag ett litet äpple som påminde mig om ett annat äpple....


image277

...vilket var halsbandet "Posion Apple" från Disney Couture av Kidada Jones
 som jag först blev stormförtjust i för några dagar sedan. Finns på KyssJohanna. 
 Dom som känner mig vet ju att jag älskar Disney-filmer och figurer ;)

Så nu ska jag ta mig en funderare.


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback