Roadtrip.


En hel vecka har sprungit iväg igen, veckan började med att jag fyllde år sedan flöt den på med jämna steg och imorgon fyller Henrik år..  Så snart har han öppnat alla sina presenter han också ;)
Det enda vi gör just nu är att äta tårta och öppna presenter ;)

Under helgen har vi tagit en roadtrip ner till Grebbestad där mamma och pappa sällskapade med min fasters familj i en söt stuga vid havet. Så vi bestämde oss för att åka ner och hälsa på över dagen när solen sken så fint. Väl framme beslöt vi oss för att stanna över natten då det även fast en gäststuga på tomten så vi fick den helt för oss själva. Jättemysigt!

Gänget ville ner till Smögen och bryggorna så vi följde efter och strosade runt och kikade i sjöbodarna.
Det köptes färsk fisk och räkor som sedan tillagades hemma i stugan och det dukades för middag! Jättegott!   
Tog en kvällspromenad ner till stranden på kvällen, doppade fötterna i vattnet och tittade på fina båtar som låg i hamnen. Lite tråkigt att det blåste en del annars hade det varit skönt med ett dopp men härligt att få andas lite salt luft och fylla på med energi!
 
Imorse steg vi upp till en härlig frukost i solen. Vi gick ner till stranden där Henrik hoppade i vattnet och trivdes som fisken, som vanligt ;) Sedan var det dags för oss att åka hemåt. Vi tog turen om Strömstad och fortsatte vidare mot Halden och såg en massa fina norska hus efter vägen!

Så imorgon är det dags för födelsedagsbarnet att öppna presenter och jag ska träna min stämma till sång ikväll så att den är uppvärmd till imorgon bitti. För imorgon är det min tur att gå upp tidigt och sjunga ;)


// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback