Båtliv och pyssel.


Helgen bjöd på fest ute på Vänerns klippor tillsammans med ett glatt gäng. Det grillades och badades (lite!) och sedan somnade alla framåt småtimmarna i sina små kojar i båtarna och vaknade upp med klarblå himmel. Lovely! Underbart, tack allihopa för en mysig och fruktansvärt rolig kväll!

Idag är det städning på schemat, sedan tror jag att jag ska ta med mig lunchen ut till utemöblerna och njuta av både lunchen och solen. De flesta av alla våra grannar är på äventyr och jag ser över huset så länge. Och skulle inte jag vara hemma så vet vi att pizzagubbarna har koll från pizzerian ;) 

Igår var det pysseldags så jag målade om våran bänk? byrå? avlastningsbord?
helt enkelt förvaringsbordet HOL från Ikea.

image255
Den blev fräsch i vitt och passade bättre tyckte jag, så jag satte igång med pysslet och var klar framåt kvällen med lite hjälp från Henriks sida. ;)

Men back to reality - dags att mata katten innan jag lugnt kan luta mig tillbaka i stolen och solen. Elva? Hon följer självklart med ut ;)


image256



// Lisa.



Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha dessa pizzagubbarna! HEY! jag bor oxå granne med en pizzeria...undrar om de har koll på mitt hus?? =) allt bra med dig stumpan? puss

Postat av: Lisa

hallå bruden!! Ja dom har säkert råkoll på dig också ;) pizzagubbarna alltså ;) det har dom iaf här :D ha ha ha!! Allt är bra m mig, njuter i värmen!! ;) pusskram

2007-08-07 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback