After Work.


 


 Nyss hemkommen från Hammarö och jobbet. Trivs som fisken bland alla barnen och personalen, kunde inte ha blivit bättre. Cyklade ut till jobbet igår vilket resulterade i 1,5 mil :D Så nu står cykeln därute och väntar på mig varje morgon när jag kliver av bussen och jag får en daglig motion på 6 kilometer tur och retur, vilket känns toppen! ;) Annat blir det när snön kommer, då blir det ingen sådan motion... Så det är bäst att passa på nu när det fortfarande går att cykla.



image283

Slutade sent igår också och fick ett telefonsamtal från Henrik som kom ut och hämtade upp mig för att sedan bege oss till IKEA :D Det var verkligen skoj att få vara där på invigningsdagen och det var inte så mycket folk som man hade trott. Självklart var det folk där men inte så mycket som man hade trott som sagt. Och när man är där så handlar man alltid något ;) Vi fick med oss lite saker hem men ändå tyckte jag att vi höll oss på mattan ;) Vi ska åka dit framöver och titta på lite möbler men igår fick det bara bli en liten invigninsmarsch genom varuhuset för våran del.


image285


Ja, lite dåligt med bloggande som sagt,  sitter inte så mycket framför datorn just för tillfället.
Men men I'll be back när jag får tid.

Hoppas allt är bra med er!

Ciao!


// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback