Nu har vi ett alldeles eget krypin.

Och det är såå fint!

Hade sovmorgon idag, börjar inte förrän 12 på universitetet. Skönt.

henrik pussade mig hejdå innan han åkte iväg till jobbet. Sedan slumrade jag om en liten stund tills klockan var 8, då Elva började snosa bredvid mig och buffa, dags för lite frukost.. så vi steg upp hon och jag till en utsikt med glittrande vatten, jag tog en smörgås och en kopp te medan Elva fick nöja sig med sin "vilt" smakande mat :D

Fixade lite hemma inan jag skulle iväg eftersom min kompis Carola skall komma och köpa/hämta min soffa idag efter plugget. ska bli skönt att bli av med den så att vi kan få upp matsalsbordet, det är också sååfint! (finns på bild här i bloggen!) Skall sätta upp den gigantiska spegeln i hallen idag också tänkte jag, brukar pyssla innan henrik kommer hem :D, så kan vi bara mysa senare på kvällen. Häromdagen fixade jag ihop skohyllan och hatthyllan så det var klart när han kom hem, det blev också jättebra! och Henrik blev överraskad :D

snart är det dags för veckans sista lektion, skall bli skönt med helg sen.

Måste sticka nu, men so long folks!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback