Tisdag.

Jepp, en vanlig tisdag..

Vädret är bättre idag, skönt.

Tänkte gå ner på stan en sväng och handla den sista julklappen, för nu är jag snart klar med alla. Väntar på Maria som är på skolan en sväng.. Ska ju upp till universitetet ikväll på kvällskursen, känns lite segt men men det får gå. Eftersom jag sitter hemma nu så kan jag gött gå iväg ikväll :D  Det är ju ändå bara till 7 så.

Henka tränade igår eftermiddag och Maria och jag begav oss ner på stan en liten tur då Maria var hungrig. Köpte även lite julklappar till mina kusiner när vi ändå var nere på stan.  

Igår kväll var det också dags för den vanliga pop quizen på Harrys. Men det var bara jag och Henrik igår då de andra var på Red Hot Chilipeppers. Så igår var det lag TBA  - 4 som stod för fighten :D och det gick bra.  Henka och Lisa är riktiga music lovers :P  Dock svåra intron igår och därför missade vi lite på detta. Men men vi klarade oss :D

Ger er lite bilder från min och Henriks måndagspromenad (förra veckan) till och från stan. Det var så fint väder. Tog en massa fina bilder men orkar bara lägga in dessa nu så håll tillgodo!  :P

      
Graffiti under bron.


Jag försöker fånga fåglar på min mobilkamera :D


    
Fina fåglar.


Teatern är ju så vacker!

// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback