Och så var det måndag igen.

Ja som sagt... Dags att ta tag i pluggandet igen då. Men nu är det inte så mycket, vilket känns skönt. Har redovisning imorgon som jag känner mig oerhört laddad inför. Känns bra. Och då är det ju lugnt. Så man kan säga att jag har tagit jullov redan! :D

Helgen som gick? Ja den var riktigt bra.. Henrik hade jour men det gick alldeles prima, bara ett utkall i lördags och Lisa fick då landa hemma hos svärföräldrarna en liten stund tills Henrik kom tillbaka. Vi fikade lussekatter och annat gott, julmys är bland det bästa som finns! Sedan att man har välrdens bästa sällskap är också en riktig bonus!

Henriks kompis Catrin skulle ha fest i Slottsbron på lördagen också, hyrt lokal och grejer så vi fick åka dit på dagen för att hjälpa Arron med att koppla förstärkare och högtalare, blev riktigt bra tryck i det där trots trasiga slutsteg  :P

Sedan fick vi åka hem till Karlstad igen, in på Bergvik och fixa lite saker innan vi åkte hem och myste i några timmar. Jag, Henrik och Hjärtqvist bestämde oss för att kika förbi festen i slottsbron för att se om det var något drag. Henrik fick ta det lugn pga jouren men jag och Andreas blev bjudna på både öl och vin GOTT!  Skoj att träffa grumsborna :D

Söndagen blev "de sista julklapparna måste fixas" dag, vi sprang runt omkring i stan, träffade Frida och tittade på när hon hade workout inne på Mitt i City. Nu är alla julklappar fixade iaf, känns skönt!

Henrik jobbar tills onsdag och sen är han också ledig ett bra tag, jag har ju bara skola imorgon tisdag, sen är jag också ledig!! Känns bra då vi enbart kan mysa och må gött. Och bara njuta av julen!

Men nu! Dags att ta en sväng ner till tvättstugan! 

// Lisa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback