Lördag.


Idag har vi fixat julklappar :D trevlig tur runt om i stan. Träffade min kusin som är gravid och hennes mage är såå fiin! Man blir väldigt sugen själv på att skaffa bebis, men det får vänta ett tag till... Men hon är så fin med sin mage!

Köpte en ny leksak till Elva idag också, tyckte att hon behövde få något nytt, så hon fick en päls-iller :P ha ha, jätterolig tyckte hon så det var ju lyckat!

Ikväll får vi hem några kompisar till oss, vi ska dricka lite vin och öl och sedan se vart det bär hän, om vi ens går ut. Beror på stämning och humör, kära, galna och lyckliga som vi är så antar vi att vi går ut :P ska bli skoj!

Imorgon, söndag, kommer min bror och hans familj och hälsar på oss här, de ska nämligen julhandla. Vi tänkte vara barnvakt en stund åt dem så imorgon blir det lek och stoj med Ida och Jonathan! :D Ska bli skoj att träffa dem igen, mina små ögonstenar!

Imorgon är vi även bjudna på julbord av Henriks föräldrar, så imorgon  (efter barnvakten) bär det av till Selma Lagerlöf Spa uppe i Sunne. Det ska också bli sååå mysigt!

Snart är det jul, längtar så!!  Den bästa julen på länge, kommer att bli så fin och bra. Kärlek!




Dags att korka upp hör jag, time to leave!

take care folks!

// LISA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback