Färdigpluggat.

Så där..Äntligen har jag fixat ihop alla de individuella uppgifterna som ska lämnas in efter jul, men Lisa har redan lämnat in dem, gött. Så nu kan jag slappna av inför jul och annat. Skönt att slippa behöva tänka på skolan och så nu när jag blir ledig. Det enda som ska göras är att tenta plugga eftersom jag har en mattetenta efter jullovet, men det tar vi helgen innan.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hm. Väntar på att Henrik ska komma hem och mysa lite. Det är fredag och vi har köpt god mat som jag ska laga till sen, det blir ryggbiff, kanske klyftpotatis som jag fixar ihop själv med goda kryddor och antingen en kall eller varm sås...hm..kanske ska fixa ihop en sås via marinaden som jag har fixat ihop?? Gott blir det iaf. Också lite ruccola sallad eller nåt.. typ. och VIN! Fast Henrik får nog hoppa det eftersom han har jour tyvärr..men mysigt det ska vi ha!

Annars blir det lugnt ikväll tror jag,  vi ska bara njuta av varandras sällskap :D 

Skönt eftersom förra helgen var nog så festlig här hemma hos oss :D TACK igen alla som var här, det var en riktigt lyckad kväll!

Nej, nu kan man inte sitta här längre! Dags att fixa sig lite innan prinsen kommer hem ;)

// Lisa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback